29 september 2011

VECKANS OUTFIT

Stort grattis säger jag till Anduena 15 år som vann VECKANS OUTFIT.




Igår pasade vi på att intervjua Anduena lite kort och här kommer hela intervjun:


-Vad har du för intressen?

Jag gillar att läsa fantasyböcker och läsa modebloggar samt umgås med min familj och mina vänner.


-Var ifrån hittar du din inspiration?

Min inspiration får jag från folk på stan/i min skola, modebloggerskor och lookbook.



-Vad är ditt favoritplagg?

Mitt favorilplagg är nog mina svarta, urblekta och svintighta jeans.


-Hur kommer du att klä dig i höst/vinter?

I höst kommer jag att klä mig i i transparent, stickat, skinn, helsvart och en massa färger. Varierar beroende på humöret.



Klicka in på ANDUENAS blogg här. Helt klart en läsvärd blogg!



Nu är en ny omgång utav VECKANS OUTFIT redan igång och för er som vill anmäla er,


xxx






1 kommentar:

  1. åh, gud vad kul!
    ni/du har dock stavat mitt namn fel (a) det är; anduena
    puss ;*

    SvaraRadera

Thumbs up for comments!